nedelja, 2. februar 2014

Narava tu gori počiva


Ponavadi sem kar pogumna in mi ni nikoli problema it na pot, kakršnakoli pač že je cesta. Snega me ni strah, dežja, noči tudi ne ... ampak tole, kar se pa danes (in včeraj) dogaja. Uf, tole je pa trimač. Še dobro, da sem bla primorana ostat doma zaradi avtomobila, ki se je očitno ponoči parkiral na mojo dovozno pot ob cesti in tam obtičal oz. čaka na boljše vozne razmere.


Imam pa čas zase danes. :) Všeč mi je. 

Še malo, predno podrem letošnje jaslice ... 

orhideje, ki se bohotijo na oknu ...

in ptički, ki končno hodijo v vas. :)


Pa ogenj, ki prasketa v kaminčku in dan na off. Danes me ni. Če pa kdo uspe, dobrodošel, da pridrsa v naše kraje. Jaz bom tu. :)

The Book Thief danes na sporedu. Menda je dober.



Ni komentarjev:

Objavite komentar