petek, 31. januar 2014

Liebster Award ... hm, kaj to je?


Nedolgo nazaj sem bila na Tamarinem in Klarinem blogu nominirana z Liebster Award, če prav razumem? :S :)

Ok, to mi ni čisto poznano, res nisem domača v teh stvareh. Očitno nisem prava blogerka. Ampak sem se odločila, da nekako tud jst sodelujem v tej igri. Tako, po svoje, s svojimi pravili. :)


11 dejstev o meni

Da bi pisala o stvareh, o katerih moji poznani že vejo o meni, se mi ne zdi smiselno. Mogoče tole pišem bolj zase, da privlečem na plan kakšne dolgo založene dogodke in daaaavne preteklosti. :)

Kaj še ne vemo o meni, pa ne bo škode, če zapišem tule ... :)

1. Anja ima občasno dva obraza. Za drugega vedo bolj domači. ;)
2. Tolk zlo všeč mi je Novo mesto, da bi se moralo res neki velikega zgodit, da bi naredila trajne premike. Hm ... sem to naglas priznala?
3. Če bom imela kdaj priložnost in dovolj volje, bi bila rada čebelarka.
4. Vedno sem sanjarila, da bi bila organizatorka porok, imela svojo slaščičarnico v takem posebnem mojem stilu pa še cvetličarno bi imela. :)
5. Zelo, zelo hitro se navežem na ljudi, zelo hitro jih spustim blizu.
6. Obožuuuuujeeem spanje do onemoglosti. :D In vsako jutro imam borbe sama s seboj. Čisto vsako jutro!
7. Vedno sem sanjala o veliki družini. Hm ... ok, to so bolj želje, kaj bi Anja rada počela in ne, kaj oz. kdo je Anja. No, pa saj to tudi paše zraven, kaj ne? :)
8. Ko nisem "taprava", ko nisem dobre volje me ponavadi ni na spregled.
9. Ne ženi si k srcu ... to pri meni ne obstaja.
10. Malo je takih trenutkov, ampak rada sem tudi sama, čisto sama, sama s svojimi mislimi. In ja, ko se peljem z avtom imam obdobja, ko imam rada tišino. Tudi če sem na dolgi poti imam rada tišino. Ampak ne vedno. Pa mi je zadnjič nekdo rekel, da ne pozna 5 takih. Očitno sem malo čudna. ;)
11. Joj, samo še eno imam na razpolago ... jaz bi pa še kar pisala ... Rada imam živali. Kmalu bo 1 leto, ko je moja prva in edina psička šla na lepše.


Nadaljujem z odgovori na vprašanja Klare in Tamare, tako malo združena vprašanja ...

Kaj najprej narediš, ko zjutraj vstaneš?
Borim se z glasom v glavi, ki pravi "samo še 5 minut". In tako traja sigurno pol ure.

Najljubši citat/stavek/moto/misel?
Kako lepo je živeti ... Vsakič, ko nekdo reče, ko kje slišim, ali pa se zavem, da sama rečem "Kako lepo", mi na misel in tudi v usta pridejo besede "Kako lepo je živeti". In res je. Tako zelo rada to zapojem. :)

Najljubši ustvarjalni pripomoček? :)
Moje roke.

Čemu bi se v življenju težko odrekel/a?
Dolgemu poležavanju in sladkarijam.

Imaš ali si imel/a kakšen vzdevek?
BAnja, Anči, Anika (ok, to reče samo ena oseba ;)), Anica, Ančka (vsi, ki si ne želite nabirati minus točk pri meni, se temu vzdevku izogibajte :D), Ančabančapomaranča.


Tako, moj zaključek zgodbe je tak, da zaenkrat si ne bom izbrala nobenega nominiranca. Mogoče s tem delam komu krivico, ali pač ne. :)



3 komentarji: