petek, 7. februar 2014

V hribe, tam je življenje


Zadnjih nekaj dni se zbujam v mrzlo megleno jutro, odhajam v službo in prihajam domov pozno, pripravim drva, zakurim, postorim še, kar je za postorit in dneva je konec.

Ni pa mi jasno, kaj se dogaja gori s snegom. V dolini je mraz in megla, pri meni gor pa snega vsak dan manj. Hm ... čudno. Sonca ni, kaj je potem še lahko?!?

O ja, danes pa sem šla v službo malo kasneje ... in me je pričakalo tole ... vse kaplje, se topi ... :)

 
Zdaj vem, da me čaka sonce, jaz pa pohajam okoli po dolini. V hribe, tam je življenje. :)
 
 
 
 

2 komentarja:

  1. Anja, super lepe fotke. Morda bo treba večkrat pozneje v službo. Al pa za vikend prej vstat, da boš imela taka lepa jutra. :) V hribih je pa res lepo. Vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :D Ta teden bo očitno zgodnejši. :S Vikendi pa ... sej veš kako lepo je poležat. ;)

    OdgovoriIzbriši