ponedeljek, 30. september 2013

Lušno se mamo


Od kar sta V in C doma, smo kar nekajkrat skup glavo tiščal. :)

Zadnjič je imel M rd ... tile bowling centri ga res pihnejo. Piše, da so odprti do 23h, ampak ko ob 21h kličemo, povejo, da so že zaprti. Neki mučkajo. Skratka, za M rd smo šli v Švic bar na bowling, ker je bil v Trebnjem že zaprt. Glede na to, da sem prvič igrala to reč, mi je na začetku šlo kar dobro, na koncu pa sem pristala na zadnjem mestu. :S No ja. Za prvič čist ok. Sem pa skor brez rok ostala. OMG so te kugle težke. Na koncu me roke niso več nč ubogale.


Trgatev. Ta je bila tista ta prva letos, in ne tista, ko sem pisala, da je bila prva. No, tista je bila prva v "mojem" vinogradu, ne pa prva letos.


Lušno nam je, ko smo vsi na kupu. :)

In D danes praznuje svoj 19. rojstni dan. Čestitala sem že, še poljubčke pošiljam. :* :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar