sobota, 28. september 2013

Dogajanje in prva trgatev


Tale zakladek Trdinova Gera sem našla že 29. 12. 2012, v četrtek pa sem peljala tja delegacijo iz Anglije in Slovenije. :) Hehe, trije bunkeljni, ki so v zakladku pustili svoje dragocenosti. V zameno niso potrebovali ničesar. ;) Kera dobrota. :P


Sem pa postala že skoraj poklicna šoferka. V roku slabega meseca sem na relaciji Benetke - Novo mesto potovala kar trikrat. No, če se posu v K sfrluži, lahko odprem taxi službo za prevoze na letališča. :) Skratka, J in K sta včeri uspešno pristala in se srečno vrnila domov iz poročnega potovanja na Šri Lanki. Težko je enim, ja. :)

Med čakanjem na letališču, da se izkrcata, sem naletela na Dolenjce (Šentjernejčane), ki so čakali na svoje dve gospe iz Anglije. Hja, Dolenjcev nas je povsod dost, prepoznat pa nas tud ni težko. ;)


Drugače pa ... sem jo dočakala. Trgatev pri nas, v naši vasi, na parceli, kjer zdej domujem. Ne morem reči, da je moja trgatev, ker z zorenjem grozdja nisem imela popolnoma nič, morda le to, da mu je prijala/škodila moja prisotnost oz. bližina. ;) Pridelek kar pohvalijo. ;)

Tale trgatev je bolj provizorična, ker trt res ni veliko, ravno toliko, da je lušno. :)


Mladina pa po svoje tole trga ... c c c. Še dobro, da mam TV, pa tooooolk programov. No, če priznam, sem bla jst tud podobna, ko sem bla mlajša. Oz. mene so včasih ponucal bolj za varstvo mlajših otrok, med tem, ko so starši trgal. :)


Skratka, prva trgatev. Jeeej. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar