sreda, 2. oktober 2013

Čisto v slikah


Današnji večer sem čisto zakopana v slike ... fotografije in albume.
Tako, zaključila sem in zadovoljna sem z izdelkom ... izdelki. Nastali so 4 foto albumi.


6 komentarjev:

  1. Uf. Štirje albumi v enem večeru. Dobra si. Jaz enega packam že dober mesec..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, bejž, bejž, tile v primerjavi s tvojimi tud a od albuma niso. Ni tko težko slike not nalept. ;) Največ časa gre za ideje. No, tokrat nisem rabila na to mislt in je kr steklo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To maš svoje spomine? Da jih lahko pridem prelistat ob skodelici čaja? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tud moji spomini so vmes, ampak niso zame. :)
    Na čajček pa le pridi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj ... niso zate. Sem mislila, da si dala kakšne svoje fotke razvit. :) Ker jih imaš malo morje, če sodim po zadnjih 5 letih najinega druženja. Hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hjoj, kje ... tud pomislna nisem na to. Da bi se v to spravla ... veš kolk dela bi si to nakopala?!!? To bom počela, ko mi bo res, res dolgčas. ;)

    OdgovoriIzbriši