petek, 23. avgust 2013

Zakaj bi uživala, če mam pa rada matematiko


Namesto, da bi bila danes na Veliki planini sem se raje učila matematiko. Kar tako. :P

No, ni čisto kar tako. Učim se za maturo. :) Kolkr sem se pa jst že preučila matematike, bi lahko že nekajkrat maturirala in diplomirala.

V bistvu sem samo pomoč pri učenju. :) Pa ni mi hudega, je kar lušno. So tisti, ki se dejansko učijo malo reveži. Meni je pa tale občutek, da ne potrebujem učenja, pa znam, noro dober. ;)

Vseeno pa bi bla raje v hribih zdajle in čakala na jutranji ... o ne, ne na jutranji, na sončni zahod. Jutranji vzhod bi prespala. ;)


2 komentarja:

  1. Aja, matematika te je zadržala ... hja, verjetno je bila pomoč tudi dobrodošla. Sej hribi nikamor ne grejo, naju bodo še počakali, ne skrbi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da je bila zelo potrebna pomoč. :) V ponedeljek je matura ...
    Letos hribe potegnem še v zimo. ;)

    OdgovoriIzbriši