sreda, 21. avgust 2013

Movie night z Mirtkovkami


Zadnje čase gostim pri meni različne "skupine". ;) Hehe, hecam se. Ampak ja, ne vem kako bi se izrazla za to ... zadnje čase imam pri meni velikokrat movie night. Se pravi imam movie nighte. :) Enkrat ene kolege, prijateljice, žlahto ... no, danes pa sem imela pri meni na movie nightu cvet Mirtkove družine.

Naša mami, ena teta, še druga teta pa jst. In izbrale so/smo ... kaj pa drugega kot romantično dramo. Smrk, smrk. Sej ne morm bit drugačna, če mam pa to v žlahti. ;) In itak je čist zažgalo in bi mele še kdaj movie night pri meni. ;)

Tokrat smo gledale The ultimate gift, za naslednjič si bom mogla pa zmislt neki, česar še nismo vse gledale. Sej je super film in vse, ampak tolk pa spet ne, da bi ga gledala še petič. Štirikrat je blo dovolj. Se pravi, nič več The ultimate gift for me. ;)

So pa filmi, ki sem jih gledala nič kolikokrat, pa so na spisku po še ... npr. The Phantom of the opera, Pitch perfect, One day, The lucky one ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar