sobota, 6. september 2014

Moje poletje


Kaprije 2014

Letos pa odlično vreme, ravno prav toplo, ne prevroče, morje super toplo, čeprav rabim trenuuuuutke, da se spravim not. Odlična družba, ljušno vzdušje ... skratka, za dušo in telo. :)


Tolk, kot sem bla pa letos na morju pa že dolgo ne. Pa sem le uspela segret in pregret kosti. Mal pa je vsega tega pobrala tudi koža. ;)

Danes pa je bil en tak poseben dan. Dan za hči in očeta. :)
Naša mami je šla namreč na en izlet po Sloveniji in da ne bo oč sam, sva že zgodaj popoldne šla pospremit skupaj s sosedi Leo, predno je stopila danes v zakonski stan. Potem pa sva planirala skupno kosilo. Pač nekje zunaj. Tale zakuska okol poroke se je mal zavlekla, narod se je najedel in ni bil več lačen. :) Vmes sem še skočila na klepet z Ančico, še na "kratke" pevske, potem pa na Loko na večerjo z očitom. In blo mi je zlo všeč. :)






1 komentar:

  1. Ooo, super! Najprej naj povem, da zavidam sonce in morje konec avgusta. Privoščim, hkrati bi pa tud jz najraje pobegnila na morje. Pa žal ni uspelo. :(

    Tole za večerjo z očetom pa super fajn, da sta se imela luštno. :)

    OdgovoriIzbriši