torek, 7. januar 2014

Povožena

 
Ne morem reči, da ni časa. Res je, da si ga ne vzamem za določene stvari ... so stvari, ki kar hitro izpodrinejo druge. In potem se zgodi, da sem nazadnje knjigo brala ... nimam pojma kdaj. Sploh pa ne, da bi prebrala celo knjigo. In glede na to, da delam tam, kjer delam ;) bi si kaj takega lahko večkrat privoščila. Seveda, ne v službenem času, doma!
 
Včeraj me je naša mami navdušila nad tole knjigo, menda jo je brala celo noč pa vse do 3. ure zjutraj, eni pač uživajo dopust. :) Ok, jaz si tega ravno ne morem privoščit, ker delam zjutraj. Sem se je pa lotila popoldne, nakar me je kar hitro zmanjkalo ... tako kot po navadi, ko berem knjige. Po okrepčilnem počitku, ko sem nabrala dovolj moči ;) sem se je pa lotila. Hja in vztrajala kar dolgo. In danes ... sem vsa povožena, ampak komaj čakam na nadaljevanje. Me je blo že strah, da sploh več ne bom znala past v knjige. No, evo me. :D
 


5 komentarjev:

  1. Knjige so zakon ... ampak tale ura ga pa zmaga :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bom tudi spet enkrat našla čas za knjige. Junija, če ne prej! :) Bravo zate!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem pa bolj pozorna na ozadje. Lepo posteljnino imaš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Heh, ja, najlepšo posteljnino imava. ;)
    No, meni se je mal ustavlo ... ker spat pa moram in tole da hodim spat že 3 dni zapovrstjo ob 1h ... ni kul. Pavza za branje za nedoločen čas. :P

    OdgovoriIzbriši