petek, 22. november 2013

V dilemi ...


Mašinca veter. Zdej sem pa v pošteni dilemi, kakšno energijo oddajam, da dobivam nazaj takšne odzive. Kr težko verjamem ... :S Ok, zdej sem uradno zmedena, pa čeprav sem samo jaz in nič drugačna. Sem se tako spremenila?!? Nič, prepuščam stvari ...

Tole zdej je pa ena čist druga tema ...

Zadnjič sem po službi (v službeni opravi) šla v Q*landio in nabavla lopato za kidat sneg. Kaj sem bla to jedro opazovanja. Ženska v kikli čez celo Q*landio tovori lopato! :) Hehe, poseben občutek. ;)

Sem pa danes delala na tejle spletni strani test ... Rezultati so takile. :) Kr kul.





2 komentarja:

  1. Hehe, zdej je samo vprašanje, al maš več "creativity" ali "chaos". :) Jz sm nekako upala, da se bo moja kao kreativnost izkazala, potem sem dobila pa rezultat: "Congratulations. You use your brain equally." Po razmisleku sem prišla do ugotovitve, da to ni tako slabo. Samo točno 50 - 50 % je problem, ker potem nikoli ne pretehta v nobeno smer ... eh, tipično za dvojčka. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jst mislm, da 22% moje leve polovice pobere logika, racionalnost in jezik, 78% desne pa v tretjinah kreativnost, intuicija in kaos. ;) Enakovredno. Ja, pač, takšna sem. :P
    Sicer pa, nisem zihr, da bi se vsakič enako prijela za glavo ipd. ... ker zdaj sem z desno roko držala tipkovnico in itak z levo potem sežeš po glavi. Ne dam dost na tale rezultat. :)

    OdgovoriIzbriši