sobota, 23. november 2013

Sam svoj mojster


Nič, odločila sem se, da ne bom več čakala. Kje pa piše, da so določene stvari samo moške. Pač, če z moškimi ni nič, se bom lotila pa sama.

Tako sem zjutraj malo dlje pospala ... moja razvada ... ko me je ob 11.30 klicala A in sem rekla, da ravno fruštkam, je bila vsa zgrožena, kako šele zdaj zajtrk. Jah, če vstaneš ob 11.15, težko že prej zajtrkuješ. ;)

Skratka, ker je vreme takšno, kot pač je ... tudi mene kdaj ujame megla ...


... je bil čas idealen za notranja opravila. Že ves čas, kar sem tu gori, mi pušča pipa v kopalnici in čakam, čakam na našega očita, da mi bo to popravil. Hja, zdaj je minilo nekaj mesecev in ... sem še kar čakala. Eh, zakaj se tega ne bi lotila sama?!? Pa sem se. :) Zdaj imam leeeeepo I*keino pipo. Čaka pa me še kuhinjska pipa, ker mi teče samo topla/vroča voda.




Ni komentarjev:

Objavite komentar