sreda, 6. november 2013

Dan #1


Prvi dan moje odločitve me je pričakala tale nagrada. :) Čudovit razgled na obsijan Trdinov vrh, dolina pa v megli. :)

Takole pa dokaz, da je bil zjutraj celo čas za zajtrk. Še vedno ni idealno in tako, kot sem si zamislila, je pa ratalo. Bila je nekakšna kombinacija starega in novega, stare in nove navade. Vstala sem prej, še vedno pa sem si privoščila sladkih 30 minut. :)


Predlog je bil tudi, da bi za vsak zajtrk dobila štampiljko. Pah, ne vem, nisem prepričana, če me to premakne. ;)

Jutri je nov dan in ponovno priložnost za premagovanje, izziv. :P


2 komentarja:

  1. Ooo, všeč mi je tale odločitev! Jaz sem se naučila jest zajtrk šele v nosečnosti.. Pa dejansko pomaga. :) Na večih področjih.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Meni je tudi všeč oz. se prepričujem, da mi je všeč. ;) Pa da vidim, kaj bo dobrega v tem. :)

    OdgovoriIzbriši