ponedeljek, 3. junij 2013

Poceni, kar je lahko tudi drago


Še ne dolgo nazaj sem hodila na geliranje nohtov. Hja, po nekaj obiskih sem ugotovila, da je to nekakšno metanje denarja proč, samo zato, da imam nefunkcionalne nohte. Še drobiža na blagajni nisem mogla s tistimi debelimi nohti pobrat. Pa tolk o tem ... da ne govorim, da ta stvar sploh ni poceni!! Sploh!

Zadnjič pa sem slišala, da v Dm-u prodajajo neko ugodno varianto tega, kar se grejo v kozmetičnih salonih. Za denar, ki ga daš za enkratno geliranje nohtov, dobiš celoten komplet z LED lučko vred. Jeeej, kero veselje je to za žensko. :)

No, pa sem danes že sprobala in rezultat je takle ...
Zadovoljna. :)


2 komentarja:

  1. čau..mene zanima samo koliko je stal ta komplet...pa če nastanejo vredu nohti..pa kako je pakiran ta komplet
    hvala za informacijo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pakirano je skupaj v eni škatli velikosti 10 x 10 x 20 cm, notri pa je majhna lučka, podlak, nadlak in tekočina, s katero očistiš noht pred nanosom podlaka (ni tekočina za odstranjevanje - to moraš kupit dodatno). Stane pa mislim da 49€. Če pa hočeš francosko črtico pa dokupiš. :)

    OdgovoriIzbriši