torek, 4. junij 2013

Nazaj v naravo


Vedno sem si želela, da bi imela svoj vrt, svoj sadovnjak, nasad malin, jagod ... Pa bi kuhala marmelade, vlagala za ozimnico, pekla torte, sladice. Uživala bi, to so bile vedno moje sanje.

Mestni otrok, ki živi v bloku ... hm ... ja, vem, ampak želja lahko pa še vedno ostane. Al ne? :) Mogoče pa enkrat ... enkrat ... enkrat.

Zato pa se vsake toliko grem kaj takega ...

Letos smrekovih vršičkov nisem lovila, so mi enostavno ušli. Ujela pa sem bezeg, kljub slabemu vremenu sem našla ravno prav suho vreme med dvema dežnima dnevoma. Pa sem nabirala. V tem trenutku se na štedilniku že pripravlja bezgov sok, ki bo v prihodnjih dneh nared za pitje, nekaj pa ga bo tudi v ličnih stekleničkah pripravljenih za mala darilca. :) Pa bom spet lahko malo nasitila svojega ustvarjalnega otroka v sebi.

Do takrat pa naj bo pogled na tale bezeg dovolj. Pri meni, na tej strani ekrana, imam še vonj. Mmmm. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar