četrtek, 25. april 2013

Vpliv DEJANSKO čutim

Ne morem verjet, da nekaj DEJANSKO tako zelo vpliva name!

Zadnje tri mesece opažam, da ima luna name tako velik vpliv, da počnem stvari, ki mi niti približno niso podobne za "normalno stanje". :S Ejej, samo še nekdo mi naj reče, da so to leta, pa bom ... am ... raje tiho. ;)

Danes sem namreč pikala, sikala, grizla, grdo gledala, pa še vedela nisem zakaj. Še sodelavka me je vprašala, če je kaj narobe, jaz pa vsa samozavestna, da pač ne ... in zakaj me to sprašuje?!? Hm ... no zdaj vem. Luna je kriva za vse! Za tiste moje dni, za slabo voljo, za razdraženost, nasikanost ... bljah, sploh si nisem podobna. Najhuje pa je, da kljub temu, da vem, da mi to ni kul, si ne morem dosti pomagat. Oz. je tako, da niham od takega stanja pa do čisto ok oz. blaženega stanja. ;) Hm ... ti, ti luna. :)

Kdor je imel danes posla z menoj, mu ni bilo lahko. ;)

Za zaključek nasikanega dne sem si namontirala slušalke na ušesa in odplavala (beri: odtekla) v koraku z glasbo. Za lep zaključek dneva. Kondicija se počasi nabira. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar