torek, 23. april 2013

Pognala kri po žilah

Letošnja pomlad je pa prinesla res lepo vreme. Hehe, katera pomlad pa ne? ;) Lepo, toplo vreme in z njim lušti po marsičem.

Danes sem imela malo prosto popoldne, pa se je takoj zgrnilo en kup opravkov in ko sem se vozila po mestu gor - dol, gor - dol, me je držalo, da bi najraje sedla na kolo, pa se odpeljala. Ampak na koncu je zmanjkalo časa ... ne, ni blo to krivo, ampak je sonce pač obupalo nad mano in je šlo za goro. :)

Še vedno pa je bil čas, da sem iz omare potegnila tekaške copate, si naprtala opremo, vzela kresničko in šla na prvi letošnji tek. Heh, kaj bo jutri, ne vem. :) Kakšen musklfiberček al kaj ... bom vidla. Je pa odličen občutek tkole spet mal pognat kri po žilah. In če mislim letos na Triglav, je potrebno nabirat kondicijo tudi takole po ravnem. :)

2 komentarja:

  1. Uf, sem prebrala, da se pripravljaš na Triglav in ker sem par objav nazaj razlagala, da grem tudi jaz, sem morala še jaz laufat, da ne bom v zaostanku. :) Pa res paše, si bo treba večkrat vzet čas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O ja, paše, paše. Barbi, kam pa odjadraš, ko tečeš?

    OdgovoriIzbriši