sobota, 23. februar 2013

Nebeško

Zadnje dni si ne vzamem časa ravno za oddih, kaj šele za kakšno objavo.
Zvečer sem, po dolgem času, eno na kratko odspala od utrujenosti, tako da sem zdajle čila za pisanje nove objave.

Prejšnji vikend so imeli v Kočevskem Rogu voditelji tabornih šol in SKUTER (skupnost trenerjev, vsaj mislim) neke vrste načrtovanje. Pa sva bili s Tejo tehnični. Beri kuharici. :) Mislim, da sva delo opravili, kot je treba. No, pa to ni toliko pomembno. Hotela sem napisat, da sem za mojega Twingiča nabavila verige, katere sem v Rogu sama namontirala. In ni tako težko, sploh ne. Potem pa še vožnja po nori cesti ...


Skoraj, da nismo srečali medveda, srečali pa smo resnično jelena z ogromnim rogovjem.

Danes pa je bil odličen dan tako in tako. Preživela sem ga v družbi dveh bratrancev na Krvavcu. Noro dobro, odlično, ni boljše odločitve, kot je bila ta, da smo kljub slabi napovedi odpeketali na Krvavec in se naužili prelepih sončnih žarkov.



In vragolije, ki sta jih počela ...


Prelepa sobota. In sneg še kar naletava. Nebeško. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar