nedelja, 30. marec 2014

Eden lepših vikendov in Dnevnik malega kmeta #1


Sobota, 29. 3. 2014, to je bil en super posrečen dan!

Zjutraj peka mojih brezglutenskih ajdovčkov. Njami ... Popoldne pa kosilo s kombinacijo zdravo - nezdravo. :)


Še pred tem pa otvoritev sezone geocachinga z obiskom gorupeljske knjižnice, ki že dolgo čaka na osvojen zakladek. Visoko, višje - najvišje ... ampak namig "Sonje" je bil vseeno potreben. :) Našle smo 3 zakladke, kej več bo v naslednjih dneh na AB geozakladkih.


Utrujena še od preteklega tedna sem vedla, da če poskušam nadoknadit zamujen spanec in pridobit novih moči ne bo ok, če se uležem in eno odspim. Raje sem šla na vrt in zasejala male, male gredičke zelenjave. Dodelava sledi v naslednji dneh tedna, ki prihaja. Da malo spucam glavo in nepotrebni balast zakopljem v zemljo, ki vse potegne. ;)
Drugače pa pri meni gor vse cveti, brsti, kali ... diši.


Sobotni večer in nedeljsko jutro pa v naslednjih slikah.


Moja draga sestrična Tamara je imela včeraj maturantski ples in bila je prava ... lepotička. Najlepša in najbolj prisrčna.
In jaz sem se končno naplesala. Tako zelo, da sem danes čisto, čisto ... zanič. Pritisk sem očitno pustila v Galaksiji Trebnje, prav tako vso energijo in spočitost. :) Danes pa okrevam in nabiram moči za nov teden.
Tule pa so moji včerajšnji plesalci. Jurij, Rado, Nejc, Domna pa žal nimam na sliki. Krivci za stanje brez energije. ;) Ampak sem si pa privoščila. Upala sem, da se bom naplesala in želja je bila več kot izpolnjena. :)


Domov sem prišla ob 4. uri zjutraj. Odspala 3 urce, šibala v Lj, hvala Bogu, med potjo lahko dremala, z Mladoletjem smo sodelovali pri maši, šibala na Sela, kjer smo odprli žar sezono ... Barbi, hvala, hvala za povabilo. Bilo je slastno in tale hrana je povzročila utrujenost na utrujenost.


Še hiter skok na Zajčji vrh po zakladek, domov spat, zvečer na vaje, zdajle pa tipkam tole. Hm, noč bo pa pomoje danes prečuta. :S No, upam, da se motim.

Nič, grem poskusit srečo. ;)



3 komentarji:

  1. Lepo, luštno, pomladno. Veseli me, da sem del tega vikenda preživela s tabo in tako imela tudi jaz podobno lušten in pester vikend. :D Bomo še ponovili kaj podobnega. Vsaj kar se tiče zakladkov in žar sezone. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko vikendov si opisala v tem zapisu? Enega al tri? ;))
    Sem vesela zate (oziroma za obe vaju), da ti je lepo :) Lajkam ;)

    OdgovoriIzbriši