sobota, 30. november 2013

Prvič, prvič ...


Na prvi snežni dan (jaaaaa, dans je snežilo tu gori) sem se odpravila v hosto nabirat material za moj prvi venček. No, venčke sem že delala, ampak tale je moj prvi tu gori. Tako kot je tu gori prvič sneg padal, od kar sem gori. :)

Tako, venček je uspel, sem kar zadovoljna z rezultatom. :) Pa bo z mano zdaj 4 tedne. Jutri prižgem že prvo svečko.


Tule se pa vidi, kako zeeeellllooo močno je padal sneg. :)


Ja, torej, na prvi snežni dan smo z N in T pekli dolgo načrtovane Cake popse. Jedla sem jih že, pekla pa še ne. In ker so tako zelo dobri, sem se jih lotila danes, skupaj z mojima pomočnikoma. :)


Med čakanjem, da se biskvit speče, smo malo čajčkali, se učili, gledali Once upon a time ... potem pa nadaljevali. :)


Medtem, ko sem oblikovala kroglice, sta pomočnika spremljala dogajanje na kavču. ;)


Izkupiček pa je takle ...


Mislim, da smo dobri za nekaj časa ... kar se tiče sladkorja. Nič več danes, sploh. Pa čeprav smo vsi zelo sladkosnedni. :)

Za zaključek pa še ...


The hunger games, predpriprava na drugi del, ki je trenutno v kinu. :)



4 komentarji:

  1. Ooo, lep venček. :) Res je lep. Tiste rdeče kroglice so pa z Bohorja? Al so to sveže?

    Mi je pa grozno všeč ideja za svečke, tako da mislim, da bom v bližnji prihodnosti kaj takega kopirala. :)

    Cake Popsi zgledajo odlično! Boste še lahko ustvarjali. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, točno te bunkice, kako pak. ;)
    Ti le kopirej. :)
    Eem, mislm, da bo cake popsov za neki časa dost, riti polne, pa tud ni tko zlo mal dela, kot mogoče zgleda. :S

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo kjut venček. Ker je natur in, seveda, ker ima rdeče svečke z belimi pikami :)
    Res je lep.
    Tud blogec je luškan. Pridem še.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala lepa. :D Me veseli. In tvoj blog je tudi prav prisrčen ... sem na hitro pokukala ... tisti piškotki iz ajdove moke so mi všeč ... mmm ... Tud tebe še pojdem brat. ;)

    OdgovoriIzbriši