ponedeljek, 4. november 2013

Obiski


Predno se lotim pisanja objeve iz Birminghama, še kratko dogajanje pred njim. :)

Praznovala sem. Prav lepo praznovala. :)
Hvala za vsa voščila, darila ... hvala za vse!


Tako, zdaj imam TB, ki je odšel v svet in imam čisto svoj poštni nabiralnik, da bo poštar vedel kam je treba prinest pošto. Pošto, ki jo pridno pošiljajo moji prijatelji. :D Ja, poštar je menda B že omenil, ko je obešala balone, da bom morala dat kakšen nabiralnik. No, evo, zdaj ga imam. Upam, da ne bom za montažo nabiralnika rabila toliko časa, kot sem ga oz. ga rabim za montažo radia. :S

Sicer so me kartice našle tudi brez nabiralnika in poštne številke, ampak se potrudim, da to uredim. Obljubim. :) In hvala za vseee kartice. :) Presrečna, ko doma počaka kakšna pošta.

V torek pa je na obisk prišla delegacija iz Podgurja. ;) Družinica P in B.

Takole veselo je bilo. Manjkajo mi edino kakšne igrače, no, to sem pa že ugotovila. Jih imam veliko, niso pa še preseljene. Tud to pride na vrsto. Ampak lušno je pa vseeno bilo, še najbolj pod stolom, zofo in v škatli. :)


Hvala za obisk. Še kaj pridite. :)


2 komentarja:

  1. Joj, če tole na koncu, tale zadnji kolaž ni eden najbolj luškanih kolažev, pa tudi ne vem. Všeč, zelo. Super izbor fotk. Res mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši