petek, 25. oktober 2013

Ustvarjalnost tu naokoli


Pred slabim tednom se je moj skavtski pulover naslikal pred mojimi vrati. :) Poleg pa sem dobila še reklamo za podjetje Golibar. :) Skratka, če bi kdo želel gradit hišo iz naravnih materialov (ilovica, slama ...), je to pravi naslov.


Bila je moja sošolka v srednji šoli, skupaj sva preživeli moja prva študentska leta, od takrat naprej pa se vidiva sem pa tja. Danes sem šibala v njene kraje, Semič. Malo na obisk, veliko na klepet in na obujanje spominov. Njen najmlajši M z menoj na slikci, po obilnem kosilu. ;) Mašinca veter, star je 2 meseca, velik za najmanj 5, težek kot kamen, ljušen pa taku ... :)


Jeeej, toooolk mam še za poštimat v hiški in okoli nje. Zdej se začenja bolj lušni del, ko ustvarjam malo po svoje in si dam duška. Danes sem kupila (ja, kupila :S) hiško za ptičke, lampijončke pa sem sama delala. Na sliki ne zgleda najboljš, v živo pa je prav fino. :)

Zgleda, da bom bolj slabo mobilna do nadaljnjega. Sporočili so mi namreč, da sem skoraj že pokurila zakupljene količine interneta. Buče! Že nekaj časa nisem potegnila dol nobenega filma ... s čim bi sicer kurila GB? :S Mogoče pa imam kakšnega zajedalca v vasi, ki se je usedel na moj net. Hm ...

Danes pa tole v moji glavi ... ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar