četrtek, 28. marec 2013

It's my life - now or never :)

Že od nekdaj sem živela hiter tempo.

Kolk smo si ljudje res različni. Ko opazujem prenekatere zdolgočasene obraze in vem, da preživljajo svoje dneve vsak dan enako, pač nekako že minejo ti dnevi, brez posebnega žara ... Pa si mislim ... kaj imajo oni od življenja več ... vsekakor več časa. ;) Pa je to to? Zame ne. Pa ne rečem, da to ni kul, ampak jaz tko ne bi znala furat lajfa. :)

Moj življenjski ritem je pester, hiter in vsak dan prinese nekaj novega. Pa si tega resnično želim? Hja, včasih bi najraje vse skupaj zamenjala za en prost dan. Samo en dan, brez čisto vsake obveznosti. Pa bi samo spala, izležavala ... Ampak sem sigurna, da bi me kaj kmalu načela moja vest, ki pravi ... ne, Anja, to nisi ti. :) Pa se to sploh kdaj ustavi, konča? Hm ... pomoje ja. Ali ne? :) Pač, trenutno mi je to ok in dokler bo tako šlo, bo šlo.

Hehe, če samo pomislim vsa kosila, ki sem jih pojedla na hitro v avtu med vožnjo, za katera drugače, žal, ni bilo časa ... :)

Mi je pa všeč tole, zasledila sem na fb strani ...

"Spoštuj tiste ljudi, ki si vzamejo čas zate kljub natrpanemu urniku. Toda ljubi tiste ljudi, ki na natrpan urnik pozabijo, kadar jih potrebuješ."

Zato pa so v mojem življenju ljudje, ki vozijo z mano ta tempo, ali pa jih pač ne moti to, kakršna sem in to tudi spoštujejo. Take vas imam rada.

Pa lep dan. :)

2 komentarja:

  1. Jaz se najdem v tem tvojem zapisu povsod, razen kosila ne jem v avtu. :)

    Pa misel mi je tudi všeč. In jz mam tud tebe rada. :) :) :)

    OdgovoriIzbriši