četrtek, 7. maj 2015

Niso vsi za na Triglav, pa tud za na Šmarno goro ne ;)

Weeel, ko berem tole si mislim, da je v vsem tem en sam hec, ali pač? :S

In Barbi, poglej, vsak teden je na Šmarni gori. Če ji je to izhodišče za hribe, mi je čisto jasno, da resno misli, da je na Kredarici trgovina. ;) Jao, kam je prišel ta svet. Tud hribi niso več to, kar so bili. :P

Tole te dni kroži po spletu.

5 komentarjev:

  1. OK, jz sm glih kar napisala komentar, pa ga ne vidim ... hmm ... in to se mi ni zgodilo prvič ...

    OdgovoriIzbriši
  2. In zdej ponavljam izbrisanega ... ravno prej sem tole vidla in se spraševala, če boš tud ti vidla, al ti pošljem ... ja, Šmarna gora ... upam, da je to hec, da res kakšna taka glava ne hodi po svetu. Hahaha :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz kar ne morem verjet, da bi znal kdo to zares napisat. Srčno upam, da je hec. Ker drugače me je kar malo strah, kakšni ljudje me obdajajo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še dobro, da ni več nesreč v hribih, če takile lazijo gor. :S

    OdgovoriIzbriši