nedelja, 3. avgust 2014

Odklop za lažji začetek tedna



Super je blo včeri v Adre*nalinskem parku Osi*lnica. 5 bolj ali manj pogumnih Dolenjcev (no, eden diši na Štajerca) smo včeri ponovno preizkusili svoje sposobnosti premagovanja straha. Pa nekako je kar šlo. Še vedno pa je top orjaška gugalnica. Vsaj meni. Zato je mogoče tud najglasnejša. ;) Skratka, meni je tole včeri dobro delo, sem kar pošteno rabila tole.

Na poti nazaj pa smo se ustavili še na Long*board dirkah. Ma ni švoh vidt te stvari. Neki novga, odbitga ... večina je blo tujcev, menda samo 5 Slovencev. Ni čudno. ;) Res, čisti odklop.

Tako, zdaj sem pripravljena na nov teden ... za ponovno premagovanje kakšnih izpadov oz. izpadnikov. ;)




2 komentarja:

  1. Res, da je gugalnica najboljša. Najbolj joj efekt in tudi jaz sem tam najglasnejša. :) Drugje hočem samo mir in tišino, brez nasvetov ... jz se tam borim sama s svojim strahom. :)

    Aja, pa "Štajerec", kot si ga poimenovala, je bolj Posavec. :) Ne vem, če bi se štel k Štajercem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Štajerc z veliko lepšim naglasom. ;)

    OdgovoriIzbriši