nedelja, 25. maj 2014

Že počiva vsa narava ...


... šlo je sonce za goro.


Že dolgo se pripravljam na peko torte, ki jo je priporočila Barbi. Danes sem se je končno lotila.

Trenutno je v fazi ohlajanja, poskusim pa jo jutri.


Danes je bil kar poln dan, obilica petja, druženja, zdaj pa sledi miren večer in zaslužen počitek pred novim delovnim tednom.



3 komentarji:

  1. Oooo. :) Jaz sem jo pa danes jedla pri Pirčevih. Jo je Mojca naredila za Rožleta. Bila je odlična. Kakšen je pa tvoj komentar na tole tortico? Je všečna? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komentar skoraj ni potreben. Nesla sem jo v službo, še pred malico je šla cela. ;) Super je, res. Ni blo enga, da mu ne bi bla všeč. :)

      Izbriši
  2. Hehe, fino, da imamo podoben okus. Se bomo lažje uskladile. :) Pa še res je enostavna za naredit in še ti jo lahko ješ! :D

    OdgovoriIzbriši