ponedeljek, 31. marec 2014

Dnevnik malega kmeta #2


Tako, gredice v tejle liniji so zaključene. In da bom imela dnevnik kmetovanja, bom datume zapisala kar tule. :)


V soboto, 29. 3. 2014, sem sejala (od leve proti desni) rdeče redkvice, rukolo in berivko, v ponedeljek, 31. 3. 2014, pa brstični ohrovt in bob.

Danes sem malo opazovala dogajanje na gredicah in bila čisto presenečena ... dvomim, da bo od berivke kaj ostalo, ker so se je čisto polastile mravlje in semena pridno nosijo ... očitno domov. Ciganke! ;)

Drugače sem pa odprla sezono teka. Šmarješke Toplice sploh niso tako daleč. Še pojdem po tej poti, prav lušna je.



2 komentarja:

  1. Všeč mi je naslov! :)
    Sezono TEKA si odprla? To mi je pa še bolj všeč. In malo zavidam, ker jaz kar ne najdem časa. Se bo treba v red spravit. :) Mogoče greva kdaj pa skupaj odlaufat dnevno "obveznost". Hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, dans j ebil že drugi tekaški dan. :) Pač treba je vsak drug dan regenerirat telo. :P

    OdgovoriIzbriši