petek, 24. januar 2014

Nebeško


Prvič letos in prvič v tej sezoni sem šla smučat. Vzela dopust in šla. Blo je nebeško. Blo je sonce. In blo mi je žal, da nisem šla na smučišče prej, ker je bil sonček že od zgodnjega jutra. Ampak sem nabrala malo zaloge D vitamina. :)

Smučala dva dni ...

Nabrala musklfibra za cel teden ...

In nafilala baterije za kar nekaj časa ... ampak ne tiste baterije, ki pravijo "Anja ni več utrujena", ampak tiste, ki pravijo "Kako lepo je živeti". ;)


Danes pa je pri nas tud namedlo snega ... kr lepo. Sem lahko končno prijela za lopato in kidala. Se že ne pozna več, da sem bla pridna, sproti nameče na novo. Še dobro, da jutri ni delovni dan, da bom v miru vstala in nepreczjutrišla kidat. :D

Takole snežno pravljico imam tu gori. :D




3 komentarji:

  1. OK, Vogel je kičasto lep, ampak tvoje domače tihožitje mi je pa tudi všeč. Končno bo tvoja lopata prišla na svoj račun! :) Lepo je prebrat, da so baterije nafilane. Ti privoščim. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaa, in ceste so kopne. :D Sm tolk da veš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe. Hvala za obvestilo. Mogoče se pa res kaj oglasim. Nikoli ne veš. :)

    OdgovoriIzbriši