petek, 17. januar 2014

Nabasan četrtek


Kaj počnem, da nimam časa.

Navaden četrtek ... po službi šibam domov, da si pripravim nekaj za jest, se ravno vsedem, pojem in je ura že toliko, da šibam v dolino na pevske vaje naše skupine Mladoletje. Itak, najti parkirišče v mestu popoldne vzame kar nekaj časa.

Na vajah trenutno vadimo za prireditev ob slovenskem kulturnem prazniku, ki bo na Hrušici v Ljubljani, v soboto pa naša okrnjena zasedba poje na Otonovem krstu.

Po vajah sem spet šibala po Barbi in na prvo hitro testno vožnjo (ekstra kratko :)), ker je bil ob 20. uri že koncert Vla*da Kres*lina v Stari čol*narni na Loki. Super je blo. Ampak res! Mislim, da je bil samo en komad, ajde, mogoče dva, da ju nisem znala, vse ostalo sem pela. Naglaaas! Super je blo. In blo je nekaj posebnega. Ob koncertu tudi degustacija vin, prigrizek in na koncu sladica. Am, in ker je bla taka super priložnost, sem si privoščila ... trojni CD z original podpisom ... srečo in veselje se opazi. :D Pa slikale smo se tud z njim. Ampak ... slike so nikakve, zato le delni dokaz, da se je to res zgodilo. ;)


Ura je bila že pozna, domov sem prišla malo pred 23. uro. In doma me je čakalo še eno konkretno delo. Sodelavka je bila čisto nesrečna, ker ni dobila nikogar da bi ji izdelal torto. Itak, pa je najprej pomislila na Anjo. Am, Anja se ne gre takih stvari. Nima časa. In ker je bla srota čist obupana oz. je res, res rabila to zadevo, sem ji ponudila alternativo. Ok, torto naredi sama oz. jo dobi drugje, ajde, imitacijo igračke bom pa že nekako naredila.

Uf, že dolgo nisem delala tega, sem kar mal ven padla iz forme. Ampak sem se spravla na delo in izdelek je bil končan pozno. :) Ja, pozno. Če bi imela čas, bi se še malo bolj igrala. Ampak za tisto minuto veselja za enoletno deklico bo tole čisto ok. :)


Tako, treba je blo še poštimat stanovanje na eno normalno stanje in ura je bla 1.30, ko sem se spravla spat. Zjutraj pa ob malo čez 7 vstajanje. In ne, nisem se naspala. Čez dan ne bom mogla nadoknadit, zvečer bom spet pozna, jutri zjutraj spet vstajanje ... začaran krog. Eeh, pač eni so taki, da ne rabijo dosti spanca, jst pa ga rabim, ampak mi ga ne uspe nabrat.




5 komentarjev:

  1. Kaj imaš nov avto?

    OdgovoriIzbriši
  2. Rabljen, ampak zame nov.
    Hja, jst se tudi tolažim s tem, čeprav pravijo, da ko si star, pa spat ne moreš. :S No, jst mislm, da bom lahko. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. In kaj si kupila. Toliko, da bom vedela, da ti kdaj pomaham. Lani sem ti 2x mahala, pol sem pa videla, da je v twingotu tvoj oče. Hahaha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da imam Lancio Ypsilon sem izdala kateri anonimnici? ;)

    OdgovoriIzbriši