ponedeljek, 13. januar 2014

Ajde, akcija! Migaj!


Kolikor že rada načrtujem, organiziram ... sem trenutno padla v eno tako zmedeno obdobje, ko sem čisto neorganizirana, zmedena, v ihti, občasno brezdelju (v katerem, priznam, se ne znajdem ravno najbolje) in potrebujem nov začetek. Itak, zajtrki so se potem nekako razblinili, zjutraj spet v naglici vstajam in hitim v službo, da lovim zadnje minute. Ampak to ni najslabše kar se mi dogaja. :S

Opazila sem, da je zame kmalu ok kar veliko stvari. Tako mrzlično pospravljam, ko pridejo obiski, prej ni časa. Ker se lotim veliko stvari in potem že hitim naprej, ostane načetih veliko stvari, ki pa se ob koncu dneva ne znajdejo nazaj na svojem mestu, ampak čakajo nekje na odprtem, da jih ponovno primem v roke. :) Pa sem si ravno včeraj rekla, da ne, tega si ne bom dovolila več. Zase! Tudi zame je pomembno, kako zgleda stanovanje in kako se v njem počutim! Četudi to vzame pol ure v dnevu. Prav tako posoda. Včasih še pojesti nimam časa, kaj šele za posodo, pa potem počaka na prvi prost trenutek. Ne! Organizacija je potrebna tudi tu. Ne bom šla spat, predno ne poštimam teh stvari.

Telovadba. Težko verjamem, da že več kot eno leto nisem šla na telovadbo! Ja, to se pozna na počutju, na kondiciji ... in potem še ta nerodni prst in sem tam, kjer sem. Brez kondicije, pa ravno zdaj, ko bi že samo za stojo na smučkah rabila ... Zato sem v petek začela s takimi posebnimi vajami, ki vzamejo ravno pol minute časa (zdaj v začetku, kasneje se stopnjuje). Imam prav urnik vadbe za vsak dan. In ... napredujem. :) Ob enem pa razmišljam, da bi se spravila na telovadbo.

In nenazadnje, moje ljubo smučanje. Ne morem verjet, da mi je skoraj vseeno zanj. No, ne čisto. Krivo je namreč to, da nimamo snega in v meni še ni prebudilo željo po smuki, čeprav je že krepko januar in je tako razmišljanje in vzdušje skoraj greh. Zato sem se včeraj na hitro dogovorila, da grem (upam, morda) prihodnji teden na Vogel. Držim pesti, da bo vreme, vzdušje bo samo po sebi prišlo. :)

V glavnem, na ogledalo sem si nalimala ... Ajde, akcija! Migaj! :)


3 komentarji:

  1. Te čist razumem! Na daljavo te podpiram pri telovadbi :) jaz se samo ob sredah spravim na jogo (in pri kakšni asani pošteno diham ;) ne vem ali je zarad starosti ali zaradi slabe kondicije ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, organizacija tudi mene muči. In posoda. In pospravljanje. Enkrat bom tud jz organizirana. Zaenkrat se vsaj telovadbe še delno oklepam. Zaenkrat. :) Držim pesti tudi zate, da bo bolje. Sej bo. Enkrat. :D

    OdgovoriIzbriši