torek, 10. december 2013

Moja buga


Ne vem, če sem o tem že kaj dosti pisala tu gori ... ok, omenila sem, da sem poslala Tao Buga v svet ...

Tu se zgodba nadaljuje. :)

Ravno danes je v Australiji potekal en geocaching event in nekdo je zapisal takole:

"In the middle of Melbourne city Australia, an event was held commemorating 9:10 11/12/13. This TB sat amongst a sea of other TB. event today. Funny story...

As minister of religion, I immediately noticed the cross and thought to myself "have to have this one!" As I reached for it, a fellow cacher was reaching for it too. Introduced ourselves and turns out he also is a minister of religion! Had a good laugh & chat. There is something surely divine about this TB. 
Happy to hold it and will move it along :)"



Me veseli, da so ga ljudje veseli in da je dospel že tako daleč. :)


Prav tako se je Angelca udeležila eventa le na drugem koncu ... v Angliji.  

Zanimivo. Oba moja buga sodelujeta na eventih. :)



2 komentarja:

  1. Ko sem gledala, kje potuje tvoj Tao Bug sem si zaželela, da bi bila še malo manjša. Potem bi si dala obesek okoli vratu ali zapestja in se pretvarjala, da sem travel bug. Pa bi me kdo pobral in odpeljal v Avstralijo. In še kam. Res uau. Si nisem mislila, da se bo tako hitro razvila tako zanimiva pot. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, sem se prou nasmejala temule zapisu. :) Ja, tud jst bi šla z njim v Avstralijooo. Naj gre čim dlje in se vrne enkrat nazaj do mene. :)

    OdgovoriIzbriši