ponedeljek, 11. november 2013

Otroška presenečenja


Danes po službi sem bila po dolgem času spet varuška. Dvema tako lušnima fantoma! Eden je polovico časa prespal, z drugim, starejšim, pa sva risala, barvala, sestavljala lego kocke in zabavala mlajšega bratca. :)


Pa je bila liba, laca, lak ... na koncu pa: "Lad te imam, Anja!" Iiii, kako lepo! :)

Pa sem šibala k bratrancem pogledat enega poškodovanca, ki je dobil palico v glavo in pristal na urgenci. Ker so vedeli, da se oglasim pri njih doma, me je pričakalo tole prelepo presenečenje. Celo moje ime za mizo! In tako zelo pozorno ... brezglutenski puding.


Fantje zadnje čase presenečajo. ;)

Zvečer pa sem imela malo inštrukcij glede pretakanja vina. Če živim v taki okolici, malo pa moram vedet zakaj gre. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar