torek, 19. november 2013

Kr tko, ker rada delam :)


Nič več slabe volje, nič več pokvarjenih dni! Zakaj sem sploh dovolila, da nekaj oz. nekdo tako zelo vpliva name in me onerazpoloži?!? Skratka, samo še dobra volja in ... Ja, sanjaj, Anja. :P No, mal pa tud lahko. :)


Danes sem prvič jedla/pila pri U vročo čokolado iz Chia semen. Moram priznat, ni slabo, v bistvu je zelo dobro. Pa še zdravo zapovrhu! Razmišljam ... že nekaj časa razmišljam, da bi pa probala še s kakšno zdravo hrano. :) Hm ... mogoč enkrat. Ni mi pa čist jasno kaj sem mislila s tem, da sem na sliki fokusirala vse ostalo in ne vroče čokolade. :)

Drugače pa takole ustvarjam zvečer, ka itak nimam kej počet in ker rada delam službene stvari še doma ... ;)

Ne, samo izjemoma tokrat ... pa mogoč še kdaj izjemoma. :P Jutri imamo pri nas v knjižnici prireditev. Gostje bodo Lado L*eskovar, Sašo Đ*ukić in Manca K*ošir. Lušno bo. Če pa pridete, dobite pa še tole kazalko, misel in čokoladico. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar