nedelja, 6. oktober 2013

Zgodilo se je


Zdaj sem že malo uspela zbrat misli, čeprav, mislim, da še pride vse skupaj za mano.

Danes, no, večraj, v soboto, sva se z D učila matematiko, potem pa je bil plan, da ga zapeljem od mene v Šentpeter. Prišla sva na 1/3 poti, potem pa se je zgodilo ... že nekajkrat sem čutila, da pot v Herinjo vas ni ravno ok, da je spolzka, enkrat me je celo malo zapeljalo v napačno smer, ampak nič hujšega. Danes pa ... tisti nevarni ovinek, mastna, mokra cesta in bila sem za cesto. Nikakršne hitrosti nisem mela, ampak z D naju je neslo naravnost proti drevesu, pristala pa sva na bregu, ni dosti manjkalo, da bi naju obrnilo na streho oz. kakorkoli drugače.

Skotlala sva se iz avta in ni mi ostalo drugega, kot da sem klicala AMZS. V tistem trenutku mi je bilo čisto vseeno, naj stane karkoli, samo da to situacijo poštimamo. Vžgala sem 4 žmigavce in se pripelje mimo prvi, pa drugi, pa tretji ... vsak vpraša, če sva ok ...

Potem pa pride en gospod, malo nižje parkira avto in povpraša, če je kdo mimo mene peljal zelo hitro. Njemu je namreč nekdo zapeljal na njegov pas, uspel se je izogniti, vseeno pa je ostal brez stranskega ogledala. Hja, pa je poklical policijo. Ejej ...

Pa sva bila na razdalji 20 metrov dva udeležena v nesreči ... dveh različnih nesrečah. Predno je prišel iz AMZS, sta se naslikala dva policaja s štajerskim narečjem :) ... eden je bojda celo skoraj sosed ... iz Pahe in pravi, da dobro pozna te naše ceste. No, k sreči sta me pustila pri miru ... lahko bi se celo spravla name, ker naj bi prehitro vozila, čeprav nisem. Ampak res nisem! Častna skavtska! :)

Skratka, avto so uspeli potegnit ven, pomagal je še B, ki je bil naročen obisk za danes, pa je nekako šlo. Avto je cel, jst tud ... D je pa že prej prišla iskat A in ga peljala v Šentpeter.

Wow, ja, tole danes je bil res en tak signal iz tam zgoraj, da se s temi cestami ni za igrat. :S Sprejmem tole in obljubim, da peljem tod okoli največ 20 km/h. Tko da prosim ostale udeležence na cesti, da bodo z menoj strpni. Ker nočem več grabna ...

Sem pa spoznala nekaj sosedov danes. Celo več, kot pa v vsem času, od kar sem v Herinji vasi. ;) Ta stric z odbitim špeglom je celo predlagal, da se še vidmo. No ja ... :S

A še to ... menda da je točno ta isti ovinek pokasiral že veliko nesreč. Še pred časom je bila tam postavljena zaščitna ograja, danes je le prepad. In veliko Herinjčanov in Pahcov (ne vem, če se tko napiše) je pristalo tam. Tko, da nisem nobena izjema. Upam, da je to to in da ne potrebujem še ene take izkušnje.

Danes sem torej srečka, ker me je dobro čuval. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar