četrtek, 17. oktober 2013

Sreča na kubik


Današnji dan pa je za zapisat. Po nekajdnevnem kisanju vremena je bil danes tkoooo lep dan, da sem čist presrečna, da sem šla mal prej iz službe. Sonček je bil! Zdej že pošteno spi, ampak sonček je biiil! :)

Izkoristla sem ga tko, da sem celo zgodnje popoldne pospravljala kuhinjo. Ja, pa začeli smo z vajami Mladoletja v novi sezoni, ki bo zelo pestra, drugače pa čisto nosečniško/poporodna. :P

Zadnjih nekaj dni pa opažam, da k meni zelo rade hodijo pikapolonice. 3 dam ven, pa čez 15 minut priletijo nove 4. Eh, se ne splača. Pa naj bodo notri. Rdeče menda prinašajo srečo. Ampak imam tudi nekaj rumenih, ki menda delajo škodo. :)


Nič, pa grem spat ... trenutno z dvema rdečima pikapolonicama in eno podrepno muho, ki mi skače okoli prstov, ko tipkam tale post. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar