sobota, 26. oktober 2013

Najlepše se imam :)


Po prečuti noči v družbi ... am, dobri družbi :) ... je sledilo dopoldansko okrevanje, ker spanec pa le rabim. :) Tako ali pa drugače. In ker je vikend, takrat rada potegnem spanec do onemoglosti. Če pa imam še izgovor ... Hja, zaenkrat to lahko počnem ... in to brez slabe vesti. ;)

O ja, od prejšnjega petka do danes, to je samo dober teden, se je zgodilo tooooooliko ... danes so bile izredne razmere, nič na urniku ne pri meni, ne pri B. Tako je bil čas idealen za klepet ob čajčku na preurejenem balkonu. :) B se mora na veliko hidrirat, ker gre jutri na 18. ljubljanski maraton. Pa smo klepetale in čajčkale ... kej več pa B ni hotla. :) Trening zahteva svoje ... odrekanja ... ;)


Pa smo se preselile v notranje prostore in B je dobila idejo ... nastalo je tole ... :) Wiii.

Lučka je končno ugledala svetlobo. Našla sem prave žarnice. Bravo Anja! ;)


Zeleno, ki te ljubim zeleno. :)


Začimbe, ki začinijo moj vsakdan.


Med mojim klepetanjem po telefonu je B pridno klikala in šklocala s slikoparatom, kot ona rada reče. ;) Hjoj, kera gostiteljica sem! :S


Takole pa obujanje spominov na čase, ko smo malo večkrat prijeli kitaro v roke. Nič, sem se odločila, da je danes ne pospravim v obleko za kitaro, ampak jo bom mela zunaj, mogoče pa zdej še kej zabrenkam, blazinice bodo kmalu boge. :)


B, hvala za te super lepe slikce mojega domovanja. :) Tukej se mam najlepše. :)

Pa še ena vesela novica danes. T je danes rodila fanta, celega korenjaka! Čestitke družinici!

Že po napisani objavi je B sestavila tudi eno svojo na isto vižo. ;)

2 komentarja:

  1. Vidim, da si uspela sestavit kolaže. :) Sem ti želela pomagat in naredila svojo objavo v moji dolinci. Malce prepozno. :)
    Hvala za super večer, pridem z veseljem še kdaj posedet na tvoj balkonček. V fotkanju sem pa prav uživala. Luštno je takole malo brskat in med "vsakdanjimi" stvarmi poiskat zanimive motive za super fotke. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaa, sem ugotovila, da internet za odtenek hitreje dela. Odtenek pomeni, da še vedno živce para, ampak mogoče, mogoče 1 delček sekunde prej zmelje stvari. :)
    Ti le pridi, da vidiš balkonček v vsem svojem siju, pa tudi sicer pridi. :)
    Grem pa zdele v tvojo dolinico pogledat.

    OdgovoriIzbriši