četrtek, 24. oktober 2013

Mešano v glavi


Pride dan, ko sem nesrečna, pride dan, ko sem na tleh.
... 
Spet začutim energijo, ki v meni skrita je. 
Vsi spomini oživijo, takrat zaslišim glas prijatelja, ki z mano je v dobrem in v zlu.
... 
vedno ti nekdo poda roko.


Kaj je to danes zaen dan?! Že dolgo ne takega ... Pride pa gre, al kako. :S

Res je čuden dan. Nikakor nisem hotla bit sama, družabna pa sploh nisem bla! Kaj je to? Kaj se dogaja z mano?! No, tam nekje globoko nekako vem ...

Skratka, vesela sem bila današnje družbe M in K. Z M sva delali nohtke, K pa je bil malo na obisku, težko rečem, da sem bila njegova varuška, ker je že takoooooo velik fant. Ima že 6 let! Kdaj je tako zrasel?!? Pa že piše in zna zmagovat pri tri v vrsto. Naša škrba baba. :P


M ... hvala za obisk, that was all I needed. Sem že boljš. Mal pa je pomagala še čokolada, mal tuš ... pa še kej. ;)

Skoraj leto nazaj sem dobila od druge M tole ... in sedaj pride lepo prav, prav poživi hiško s tole hiško. ;)


Aaa, še to. Moj polhek je mal nagagou. ;) Vklopila sem Pest Reject. Ne morem reči čisto, da deluje, ampak nekaj pa je ... močno ga je zmedlo, ni čisto takoj odsopihal, je bil pa močno nemiren in počasi ga kasneje ni blo več slišat. Morda ga danes ne bo več nazaj. ;) bom vidla.


Ni komentarjev:

Objavite komentar