petek, 20. september 2013

Tu pa tam


Kaj bi jamrala, ko pa je tko lušno in skooz dogaja. :) Tud v službi. ;)
Tkole na posvetovanju knjižničarjev, čeprav nism stroka. Lušno se mamo pa vseeno.


In po 14 dnevih ponovno v Benetkah. Beruski. :) Na poti daleč, daleč, v toplejše kraje. No, jaz ostajam doma na hladnem. :)


Pa sem zvedla spet neki novga. Naš oč je že dooolgo nazaj delal nekaj časa v Libiji. Evo, naša mati pravi, da če ne bi bila takrat noseča z menoj, bi šla takrat z bratom za njim in bi bili verjetno še vedno v tam. Se pravi, bila bi Libijka. Po vsej verjetnosti že poročena in imela kopico otrok. Hehe. :) Ja, noro, kaj mi je bilo zamolčano. ;) 

Tkole sva pa s sodelavko danes ustvarjali krilo za nevesto. Za dekliščino. In uspela je na polno. :)


In ker se je sonček spet pokazal tu gori, pri meni, naju je kar potegnilo ven. Pa je spet nastalo nekaj slik. ;) Všeč mi je. Krilo. :D

Tako, obetajo se trgatve, v nedeljo pa končno spet skupaj zapojemo nekaj pesmi z Mladoletjem. Can't wait. :)

1 komentar: