petek, 13. september 2013

Sonček zbudi ustvarjalnost


Pravi, da je ne bo nazaj. :) Da bo kar ostala. No, ni točno to rekla, ampak iz pogovora je blo to čutit. Pogovor načeloma ni monolog, ampak včeraj je bil. :) Nimam pojma kaj je z mojim skypom, slišim jo na drugi strani, ona pa mene ne. Očitno bom rabila pomoč strokovnjakov. :S


Od ponedeljka se nekako že kopamo v mrzlem, grdem vremenu ... danes pa sooooonček. Pokukal je popoldne izza oblakov in pripravil lepo presenečenje. Naj poletje še traja. No, čeprav komaj čakam zimo, mi je letošnje poletje še vedno všeč, ko pred hiško lahko malo posedim na sončku. Hja no, če sem poštena mi je to mogoče uspelo petkrat. Pa jst bi rada, da mi še ene petkrat. ;)

Ja, ker pa sem rada obkrožena z rožicami, je bil danes čisto pravšnji dan za sajenje. En del, česar je nastalo, je tule ...


4 komentarji:

  1. Ja, upam. :) So te tvoji cimri/sosedje čist prevzeli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kuk lepe rožice. :) Jaz sem ravno razmišljala, da moram kupit reso, da popestrim moj dolgočasni balkon, pa nimam časa. :(

    Nina, da bi pa kar ostala? Neee, to je navdušenje, za katero ji privoščim, da traja celo leto. Ko bo pa enkrat kupila karte za domov, bo pa nestrpno pričakovala vrnitev v domače objeme. Govorim iz izkušenj. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam. ;)

    Ja, reso sem pa tud jst že dolgo planirala, potem je bil pa tak lep sonček. Pa sem izkoristla. :) Pa še čist mejčkn sem clo mela časa, da sem to poštimala. :)

    OdgovoriIzbriši