sreda, 14. avgust 2013

Vedno je tud druga stran zgodbe


Da ženska samo sebe prikrajša za nekaj tako lepega in gre na sterilizacijo ... za moje pojme nedopustno. Vedno! Nikoli!

Poslanstvo ženske je namreč, da rodi in vzgaja otroke. Tole je sicer v današnji družbi malo na glavo postavljeno, pa vseeno. Pa saj sama vidim, kam gre današnja vzgoja ... že izkušnja iz šolstva ... nobenih manir ni več, spoštovanja. Pa kaj je potrebno res vse na oštro, na trdo in zgrda? Včasih so bile mame doma in vzgajale. Ja, to mi je bilo vedno ... to vedno zagovarjam. Danes pa so mame, seveda tudi očetje, vedno več zdoma in otroci so prepuščeni sami sebi ... in imamo, kar imamo. Karieristke in karieriste, pa razpuščene otroke. Jeeej. To je nekaj!

Skratka, čisto sem zašla. :)

Če ženska ne želi otrok oz. se predčasno onesposobi za rojevanje ... kakšna ženska je potem to? Hm ... ne vem in ne želim vedet. Že tako narava sama kaj hitro poskrbi, da se kaj zalomi in ne gre tako, kot bi lahko šlo.

No, povedat hočem predvsem to, da je sterilizacija nedopustna za moje pojme. Po drugi strani pa ... obstajajo vedno okoliščine, ko je ženska primorana v to tako ali pa drugače. Do danes sem "glasno" izražala to svoje mnenje, naprej pa bom prej premislila, če je prav, da to glasno povem. Nikdar ne veš, koga lahko s temi besedami prizadeneš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar