nedelja, 4. avgust 2013

3. dan - nam kar gre


Zadnje tri dni takole opazujem dogajanje na Krki. Prva dva dni mi je bilo čisto ok to početje. Danes pa me je močno prijelo, da bi šla za njimi v vodo. Tooolk lepa je Krka te dni.

Evo naše pozerje. Kaj je sledilo zadnji sliki v tem nizu ... no, tega ne smem objavit. :) Kaj pa vem, morda pa bo čez 20 let kdo od tehle gizdalinčkov župan kakega velikega mesta in tista fotografija ne bi bila ravno ... ;)

Vsak večer sem kljub 4 bučkam v hiši šla zalit svoj vrt, ki prav lepo uspeva. Tile sadovi so že lepo vidni. :D Vesela na muč. :P

V naši vasi sem zasledila, da bomo imeli celo vaški piknik. Kako simpatično. Pa tole sem tudi šele danes zasledila. Knjižnica. :D Prav posrečena vas.

Male bučke so od Krke čisto popipsane in zdajle že sanjajo svoje sanje. Jaz pa počasi tudi odhajam v pančevo. Jutri je že služba!

Ni komentarjev:

Objavite komentar