sreda, 24. julij 2013

Leva in desna danes obdelani


Danes se je obetal en tak lep, lep dan. Perfect day. :)

Začel se je odlično. Po službi sem šibala kuhat kosilo, malo pospravila stanovanje, pripravila vse za goste ... malo me je sicer čas ujel, ampak ja, imeli smo lušno kosilo z bratrancema T in N, sestrično T in njenim T-jem. :)

Kosilo smo pospravili v želodčke in sledilo je prijetno popoldne. Najavili so se še obiski P ... Potem pa se je zgodilo. Eh ... tako malo je potrebno, samo en nepravilni korak in sem imela v trenutku drugače splanirano popoldne.

Pa sem pristala na urgenci z zlomljenim mezinčkom. Pa sploh bolelo ni, to je največje presenečenje. Hja, ampak zlom je, mi pa vsaj ni treba nosit gipsa. Imam imobilizirana najmanjša prsta na moji desni nogi. :) Ni hujšega, hudo mi je le, da zdaj 4 tedne ne bom smela v hribe, vprašanje pa tudi kako bo potem naprej, potrebna bo mala pavza.

Pa sem že takoj, ko sem prišla iz bolnice, sprobala, če lahko vozim. ;) Šla sem na obisk k prijateljici A. In tam je nastalo tole in nastala je situacija ... hm, kako bi temu rekla ... Kot majhna punčka (ja, tud jst sem bla včasih majhna :)) sem si vedno želela visoooooke pete. Pa je narava poskrbela, da jih ne potrebujem, ker sem sama visoka. No, A je tudi visoka, pa si rada nadene visoke pete. Danes je bila idealna priložnost, da te pete z mojo levo nogo sprobam. Desna pač ni pripravna za ozke čevlje. :) In ja, čist preveč všeč mi je tole. Pa bi si nabavla takele čevlje samo tako malo za gušt, za po stanovanju. Da bi jih dejansko v javnost obula ... ni šanš. :) Uf, ne, no go. So mi pa reeees zlo všeč. Ene in druge. Pa tako lepo nogo nardijo. :)

No, pa tule se vidi tudi mojega imobiliziranca. :) Moram počivat. Nič, moj mezinček je že pošteno utrujen, ga moram dat počivat. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar