četrtek, 25. julij 2013

Končno čas


Tako dobro je malo zjutraj dlje poležat, ležat malo na sončku in uživat ob branju kakšne knjige. Drugače sicer ni nikoli časa, ampak zdajle pa, ko sem primorana, pa uspem, pa mi sploh ni težko. ;) Vse zavoljo neobremenjevanja noge. :)


V naši vasi, kot da bi bila na morju, ali pa v hribih, ali pa ... 

2 komentarja:

  1. Po eni strani sem ti kar malo fouš. :) Sej mam res dopust, ampak ga nonstop polnim z nekimi zadevami in sploh nimam časa brat knjige. Pa tko si želim, pa ne najdem časa. Danes so mi ga vzeli Gorjanci recimo. :) Pogrešala bom tvojo hribovsko družbo v avgustu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hjoooj, kako sm ti jst fouš za hribe, London ... Jst sem prepričana, da ne bo potrebno 4 tedensko okrevanje. ;) Že zdej čutm, da je že skor pocajtano. ;)

    OdgovoriIzbriši